Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Mount Power michał rezydent alfa star z hurghady Index microtest mixer plus mira awad
 

btb.serwis


Rezydent Alfa Star Byłam niedawno na wycieczce w Egipcie i moim rezydentem był niejaki Gierges
(niestety nie pamiętam nazwiska). Chciałabym zażadać zwrotu kosztów wycieczki
na której nie byłam, polecono mi zwrócić się do rezydenta, nie posiadam
niestety numeru telefonu do niego. Czy ktoś móglby mi w tej sprawie pomóc?
Issam - przewodnik Alfa Star - Hurghada Czesc dziewczyny, pomozcie mi prosze. Poszukuje informacji na temat
tego pana... wiem juz prawie napewno, ze istnieje druga habibi...
zastanawiam sie ile jeszcze dziewczyn udalo mu sie nabrac... Bede
wdzieczna za wszelkie informacje.
Mohsen-rezydent Alfa Star Cześć dziewczyny.Jestem ciekawa czy wiecie może coś na temat Mohsena?
Jest rezydentem w Alfa Star.Fajny chłopak,nic mi nie obiecywał,nie
spotykaliśmy się.Spodobał mi się i chciałabym wiedzieć coś więcej o
nim.Pozdrawiam i dziękuję Wszystkim za informację.
Rezydenci alfa star dziewczyny, czy poznałyście rezydentów Alfa Star, czekam na opinie.
Rezydenci Alfa Star- opinie Prośba. Niech ci, którzy byli w Turcji z Alfą napiszą co nieco o rezydentach
tego biura. Mam wrażenie że nie tylko ja chętnie poczytam.
Rezydent Alfa Star- Hotel Club Palm Turcja byłam w hotelu CLUB PALMA w turcji przez Alfa Star.rezydent w tym hotelu jest
tylko z nazwy w rzeczywistości jest cfaniakiem poukładanym z turasami.zabiera
turystów na wybrane wycieczki do wybranych sklepów i restauracji z czego ma
DZIAłKę!!!!jego zaangazownie jest mizerne,myśli tylko o swoich intersach.jego
wygląd i ubiór w niczym nie przy
Karolina i Kuba rezydenci Alfa Star Swietni ludzie.Spędzilismy z nimi fajnie czas ponieważ mieszkali w
tym samym hotelu co my.Zabawni, wyluzowani.Kuba-wariat, ciągle ns
rozśmieszał.Karolina fajna laska, zawsze usmiechnięta i wesoła.Mam
nadzieje że zawsze będę spotykać takich rezydentów.Starali się robic
wszystko gdy były jakieś problemy choć nie zawsze byli w stanie co
Rezydent Alfa Star Paweł- porażka!!!!!!!!! :(((((( Rezydent Alfa Star o czarującym imieniu Paweł jest beznadziejny :((((((
Rezydenci Alfa Star sa straszni Trzy razy byłam z Alfa w Egipcie, no pierwszy raz mógł sie zdażyc taki
okropny rezydent ale żeby być trzy razy i ciągle jacys nienoramlni rezydenci!
Zero kontaktu , wogóle nie przejumują sie trurystami , nic ich nie obchodzi ,
spóźńiaja się , są Egipcjanami i nie bronia naszych interesów tylko ich !
Tragedia! Niecha Alfa zmieni rezyde4nt
Rezydent Alfa Star schował sie w piasek Wczoraj ogladałam wiadomosci, chyba w TVP3 i pokazywali ludzi wracajacych z
Egiptu. Ponoc rezydent schował sie w piasek. Nikt go nie mógł znaleźć. Ludzie
wracali na wózkach inwalidzkich i z rozwalonymi głowami. Co tam się stało?
Oglądałam tylko koncówke. Był jakis wypadek?
Rezydenci-Alfa Star Chyba są najgorsi ze wszystkich biur tam działających
- niesolidni
- nie przchodzą na dyżury,
- a wogóle to my im tam tylko przeszkadzamy,
- no i tylko aby wydrzeć kasę (w przypadku rezygnacji z wykupionej wycieczki,
parę dni przed wyjazdem potrącają 20%, a w warunkach gdy się wykupuje jest
mowa o potrąceniu (50%) tylko w przypadku re
Sindbad Al Mashrabya z Alfa Star w Hurghadzie Kto jedzie? Wyjeżdzam 15.07
Jakie hotele 4* proponuje Alfa Star w Hurghadzie? Zwracam się do osób, które były z Alfa Star na programie "Egipt w przekroju"
Jakie hotele proponują i czy rzeczywiście hotel, w którym zostaniemy
zakwaterowani będzie miał 4*.
Pozdrawiam i czekam na info,
Ania
rezydenci Alfa Star Mam pytanko do osób korzystających w tym roku z oferty AS:
czy Basia i Radek jeszcze są przewodnikami na wycieczkach?
pozdrówka
Rezydenci Alfa Star Wlasnie wrocilam z Hurgady i bylo wspaniale.Duza w tym zasluga Egipskich
rezydentow,a dokladniej Georga Kamal i Aymana Farouk.Ciezko pracowali i byli
pomocni przez caly nasz pobyt w Egipcie.Nalezy tez wspomniec o przewodniku z
Kairu-Tamer Shakra,ciekawie opowiada,rozbawia grupe i ma naprawde ogromna
wiedze.Dziekujemy Wam!
Alfa Star Hurghada z Gdańska 24.04 wylatuje z Gdańska do Hurghady. Przy podpisywaniu umowy (10.04) była podana godzina wylotu o 7.00. Dzisiaj na stronie organizatora godzina ta uległa zmianie na 20:15 czyli 13h05 później w związku z czym skraca się o jeden nocleg cały wyjazd tj. zamiast 7 jest 6 (ponad pół doby ucieka). Według mnie to całkiem sporo. Czy jest szansa wyciągnięci
kontakt do rezydenta Alfa Star czy może ktoś z was ma może numer do rezydenta Alfa Star w
Hurghadzie Pana Girgis Kamala? poprosze na maila extaaasy@o2.pl
Alfa Star- rezydent Cześć dziewczyny, wrocilam w piatek z Hurghady,rezydentem w hotelu,
w ktorym mieszkalam byl Mossen, jakos tak, wysoki, postawny, ok. 30
lat.nie poznalam go blizej, bo nie mialam odwagi, a on jakos
traktowal nas bardzo sluzbowo.Chcialam sie cos wiecej o nim
dowiedziec, poniewaz na pewno tam wroce. mam jego nr telefonu-
sluzbowy.moze kt
Alfa Star anulowało lot 21.06.06 do Hurghady!! Przyczyną jest bardzo małe obłożenie samolotu!!
Rezydentka Agata z Alfa Star Co sądzicie o rezydentce z BP Alfa Star Pani Agacie? Z tego co się
dowiedziałam studiowała w Turcji i tam mieszka od 4 lat...? Czy był ktoś z tą
panią na wycieczce i na jakie ona jeżdzi. Interesuje mnie to ponieważ sama
interesuję się Turcją - szczególnie Efezem
Tropicana el Palacio w Hurghada z Alfa Star Chcialbym wybrac sie tam w podroz poslubna, takze jest to dla mnie wazne.
Czy ktos byl moze w tym hotelu albo z tym biurem?
Jeszcze nic nie placilem a zalezy mi na nizawodnosci i przyzwoitym
standardzie.

Bede wdzieczny za kazda informacje.

pozdr
Tomek
UWAGA ALFA STAR I REZYDENCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chciałbym podzielić się moimi odczuciami na temat mojego pobytu w Egipcie,
gdzie miałem okazję wyjechać za pośrednictwem Biura Alfa Star.
Wraz z Żoną zakwaterowani byliśmy w hotelu Golden 5. Jeśli chodzi o warunki
jakie tam mieliśmy muszę przyznać, że było doskonale, a nawet cudownie.
Pokój, cały kompleks, obsługa, życie nocne, atrakcje
Kto 18.10 Hurghada htl Aida/Verdi z Alfa Star? Hej
Szukam towarzyszy przyszłej niedoli ;)
Czy może komuś już zmienili hotel?

Możemy np. grupowo wykupić jakieś wycieczki na miejscu.
Jedziemy z żoną na 2 tygodnie. Będę chciał ponurkować - może zrobić kurs PADI
Open Water Diver. Zrobilem dość szczegółowy wywiad o bazach nurkowych. Jesli
byloby wiecej osób to też pewnie można by ob
Kto 19 czerwca do Hurghady z Alfa Star??? Czy ktoś się wybiera do Hurghady 19 czerwca z biurem Alfa Star ?????
Kto 23 czerwca do Hurghady z Alfa Star??? Szukam osób które się wybierają 23 czerwca z Alfa Star do Hurghady
05.08 Hurghada z Alfa Star No i zaczelo sie. Poczytalam na temat Alfa Staru, juz mnie niezle forumowicze
nastraszyli i co? Na tydzien przed wylotem juz sie zmienila godzina i
przewoznik. Troche sie boje, czy egipskimi liniami lotniczymi dojade w jednym
kawalku... Az strach myslec, co bedzie dalej!
19.08 Hurghada z Warszawy (Alfa Star) ktos leci?
Hurghada, Desert Rose, Alfa Star Witam!
Wylatujemy o 22,15 z Wroclawia razem z żoną. Trzymajcie za nas kciuki żebyśmy
nie mieli żadnych przykrych wpadek np. zmiana hotelu, bo to nasza podróż
poślubna. Pozdrowienia dla Wszystkich!!!!!!!!!!!
Hurghada - Empire, 06. lipca, Alfa Star Czy ktoś z Was wybiera się tam w tym terminie?
Hurghada | 27.05.06 | Alfa Star Czy ktoś się wybiera w tym terminie do Sinbad Aquapark? Jadę tylko z siostrą
i szukam miłego towarzystwa na miejscu ;)
Byłem w Hurghadzie -Sultan Beach z Alfa Star Jeśli macie pytania odpowiem.
Hurghada- Sunrise Mamlouk i Fakultety z Alfa Star? Witam,
czy ktoś ostatnio był w tym hotelu i może coś więcej napisać na jego
temat?,jak z korzystaniem z atrakcji sąsiedniego hotelu Sunrise Garden mając
samo All bez Ultra i kolejna rzecz, jak wygląda sprawa wycieczek
fakultatywnych z biurem Alfa Star, czy np. wycieczka do Kairu kosztuje tyle
ile napisane u nich na stronie czyli 98$, czy
Fortuna 3* - Hurghada - Alfa Star Czy orientujecie sie do jakich hoteli najczesciej trafia sie w
Fortunie 3* w Hurghadzie ?
Zarezerwowalam wlasnie wyjazd dla kolezanki i jej chlopaka, juz i
tak jest za pozno na jakiekolwiek zmiany, ale jestem ciekawa ... I
oni oczywiscie tez :)
Czytalam ze zdarza sie trafiac do Ambasadora... Ale czy ten hotel
jeszcze jest czynny? B
alfa star rezydent sharm hotel Kiroseiz czy ktoś się orientuje jak nazywa się rezydent AS w tym hotelu?
Hurghada - Kair z rzydentem Alfa Star Wita1
Czy Ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie napisać w jakie dni tygodnia
rezydenci Alfa Star organizują wycieczki fakultatywne z Hurghady do Kairu i
jaki jest koszt takiej wycieczki.
05.07.2008 Hurghada z Alfa Star Witam

Kto jedzie w tym terminie do Egiptu i z jakiego miasta?? Wpisujcie się.... mp3 download tragedia na studniowke kto stworzyl fruwajace pobierz â??moj swiatâ??testy i cwiczenia zintegrowane z ... na start 6 cz 1 chomikuj â ... alfa ...[url=http://radio-alfa.pl/ffbfby ... pila spalinowa zip star odcc puk z karty sim rymowanki na ... darmo bez logowania michal tolo super skiny do ...